Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:05:22+02:00
Dawniej mieszkania wyglądały inaczej niż dziś nie było tam pralek ani telewizorów,rzadko zdarzało się by były w tych budowlach okna .W średniowiecznym mieście ludziom było ciężko mieszkać w takich domach.Nie mieli oni miękkich i wygodnych łóżek,kobiety zawsze zajmowały się domem a mężczyźni polem i to była ich praca.

Niewiem czy jest dobrze ale mnie nie spamuj bo inaczej nie umiem !!!
1 5 1
2010-03-29T20:16:19+02:00
Mieszkanie stare za czasow sredniowiecza. Nie ma pralek telewizorow czy
lamp. Sa swieczki kominek i duze kolumny podtrzymujace ciezkie stropy.
Okna sa male o roznorodnychych zakonczeniach by bylo swiatlo a malo zimnego powietrza. Jest duza sypialnia z lozem dla dwoch osob i Stol a nad nim lustro, wielkie swiece ustawione do okola pokoju powoduja ze mimo czasow sredniowiecznych czujemy sie tam romantycznie. Sa tam jeszcze inne pokoje jak np. Wielka jadalnia, zmiescilo by sie w niej wiele osob ponad dwadziescia.
Moze dlatego ze za dawnych czasow mieszkal tam bogaty Hrabia o dobrych znajomosciach.

Licze na naj :D