Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T19:47:42+02:00
Bażant - 2 nogi
królik - 4 nogi
x + y = 35/*(-2)
2x + 4y = 94
-2x - 2y = -70
2x +4y = 94
2y = 24/:2
y = 12
bażantów jest 12
króliki = 35-12 = 23

dasz najj odp
2010-03-29T19:49:37+02:00
X - liczba królików
y - liczba bażantów
x+y = 35
4x + 2y = 94

skoro tylko początkowe xD
2010-03-29T19:52:00+02:00
To układ równań :)

bażanty - x
króliki - y

x+y = 35
2x+4y = 94