Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:50:45+02:00
V = 2,5m*3,2m*8mm
V = 250cm*320cm*0,8cm
V = 64000cm³

m = d*V

m = 2,6g/cm³*64000cm³
m = 166400g
m = 166,4kg
2010-03-29T19:53:02+02:00
Szyba na wymiary 2,5m, 3,2 m ,8 mm.
Ile waży ta szyba jeżeli gęstość szkła wynosi 2,6g/cm3?

2,5m=250cm
3,2m=320cm
8mm=0,8mm
dane:
V=250cm*320cm*0,8cm=64000cm
d=2,6g/cm3
m=?
m=d*v
m=64000cm3*2,6g/cm3=166400g
Odp.Szyba waży 166400g.