Odpowiedzi

2010-03-29T19:52:56+02:00
Podstawiania
2y - 2x =6 / :2
y-x=6 / +x
y= x+6

4x + 2x + 12 = 6

6x = -6
x=(-1)
y=5
1 2 1
2010-03-29T20:05:03+02:00
1. {4x + 2y = 8
{2y - 2x = 6
{2y= -4x + 8 / :2
{2y-2x= 6

{y= -2x+ 4
{2y - 2x = 6

{y= -2x+ 4
{2*(-2x+4) - 2x=6

{y= -2x+ 4
{4x + 8- 2x=6

{y= -2x+ 4
{2x= -2 /:2

{y= -2x+ 4
{x=-1

{y=-2* (-1) +4
{x=-1

{y=6
{x=-1

2. Coś mi nie wychodzi
3. trzeba rysowań a na kompie nie umiem.


1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:22:41+02:00
{4x + 2y = 8
{2y - 2x = 6 /:2
{4x + 2y = 8
{y=3+x
{4x + 2(3+x) = 8
{y=3+x
{4x + 6+2x= 8
{y=3+x
{6x= 2
{y=3+x
{x=1/3
{y=3+1/3
{x=1/3
{y=10/3

2)
{4x + 2y = 8/(-1)
{2y - 2x = 6
{-4x - 2y = -8
{2y - 2x = 6
-6x=-2
x=1/3
{x=1/3
{2y - 2x = 6
{x=1/3
{2y - 2/3 = 6
{x=1/3
{2y = 20/3
{x=1/3
{y = 10/3
c)a graficznie to narysuj te dwie proste i tyle:)
y = 4-2x
y = 3+x
1 5 1