Odpowiedzi

2010-03-29T19:51:17+02:00
Św. Maria Magdalena, patronka magdalenek, kobiet pokutujących.
Według Ewangelii Maria Magdalena była jedną z najwierniejszych uczennic Pana.Maria Magdalena to inaczej Maria z Mag dali, miejscowości handlowej leżącej w Galilei nad jeziorem Genezaret, niedaleko Tyberiady (obecnie El-Medżel).
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:20:21+02:00
Maria Magdalena (Maria z Magdali) – według Biblii żyjąca w I w. n.e. kobieta pochodząca z wioski Magdallah lub Migdal, obecnie El-Me-dżel. Należała do kręgu uczniów Jezusa. Przyłączyła się do niego po tym, gdy wypędził z niej siedem złych duchów.

W Kościele rzymskokatolickim przez wieki była utożsamiana z kobietą cudzołożną z Ewangelii Janowej.
mam nadzieję że pomogłam;] ;D prosze o dodanie jako najlepsza odp[owiedz;]

20 3 20