Odpowiedzi

2010-03-29T19:58:10+02:00
X- ile metrów potrzena na 1 parę spodni

6x= 6,6 / :6
x= 1,1


11 x= 11 * 1,1= 12,1 - tyle potzreba metrów na uszycie 11 par spodni
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T19:59:04+02:00
6,6 : 6= 1,1 (metra bieżącego na uszycie 1 pary)
1,1×11=12,1(metra bieżącego na uszycie 11 par)

odp. Krawcowa na uszycie 11 par spodni potrzebuje 12,1 metra bieżącego materiału.
1 5 1
2010-03-29T20:00:38+02:00
1 para - 1,1 m
4 pary - 4,4 m
6 par - 6,6 m
więc 6,6 + 4,4 + 1,1 = 12,1 m
odp. Do uszycia 11 par spodni potrzeba 12,1 bieżącego materiału
2 5 2