Odpowiedzi

2010-03-29T19:57:42+02:00
Prawa osobiste - prawo do zycia , do wolnosci , prywatnosci , dlowa .

Prawa polityczene - prawo do glosowania czynnego i biernego .

Prawo ekonomiczne i socjalne - prawo do nauki , pracy , strajku .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:00:57+02:00
-prawo do sprawiedliwego sądu , ponieważ gdy człowiek jest nie winny a sąd go skaże jako winnego to wtedy złamane są prawa człowieka
prawo do życia , do wolności i nietykalności cielesnej - człowiek ma swoją godność i ona powinna być przestrzegana


licze na naj
1 5 1
2010-03-29T20:04:39+02:00
Moim zdaniem najwazniejse prawo to ze Każdy człowiek, zarówno sam jak i wespół z innymi, ma prawo do posiadania własności. Moim zdanie najwazniejsze prawo obywatela to ochrona zycia poniewaz kazdy człowiek nie zaleznie od zamoznosci i wykształcenia ma prawo do leczenia.