Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T08:27:19+01:00
Ja znam tylko tyle związków frazeologicznych:

1.Koło Fortuny
2.Fortuna uśmiecha sie do kogoś
3.Kaprys fortuny
4.Cos kosztuje fortunę
5.Ktoś robi, zbija fortunę (na czymś)
6.Ślepa fortuna

Mam nadzieje, że pomogłam :)
2 5 2
2009-11-01T08:44:24+01:00
Fortuna kołem się toczy
Koło Fortuny
fortuna jest ślepa
fortuna na pstrym koniu jeździ
2 3 2