Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T19:59:06+02:00
Bardzo wiele xDD
np:farby, krajobraz górzysty: dzrewa,choinki domek takie sprawy :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:04:50+02:00
Hmm.. Możesz narysować Rezerwat Góra Zborów , który znajduje się na tej wyżynie, wystarczy popatrzeć na zdjęcia w Internecie. W jakiej technice.?
No np. Na środku napisz:
WYŻYNA KRAKOWSKO-CZĘSTOCHOWSKA
REZERWAT GÓRA ZBORÓW.

Namaluj farbami, albo pastelami, a śnieg zrób bialą pastą do zębów,
będzie ładnie wyglądać ;]

Myślę, że choć trochę pomogłam ;]