Porównaj kolumny A i B. Napisz S jaśli mają to samo znaczenie,O jesli są przeciwne, and G if A is more general than B

1) A pair B couple _______
2)A performer B actor _______
3)A journey B trip ______
4)A arrive B leave _______
5)A travel B ride ________
6)A world B earth _______
7)A challenging B easy ______
8)A complete B finish ________
pomocyyy dammm najjjjjj;)!

3

Odpowiedzi

2010-03-29T20:02:45+02:00
1) G
2) S
3) S
4) O
5) G
6) S
7) O
8) S
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:03:53+02:00
1)s
2)s
3)g
4)o
5)g
6)s
7)o
8)s

proszę bardzo :)
2010-03-29T20:15:15+02:00
1. S
2. O
3. S
4. O
5. O
6. w tym to nie jestem pewna A to świat, a drugie nie wiem
7. O
8. S

Myślę, że trochę pomogłam...;)