Odpowiedzi

2010-03-29T20:04:40+02:00
Usuwają z atmosfery dwutlenek wegla

produkują tlen

używane jako przyprawy i w celach ozdobnych

mają właściwości lecznicze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:06:50+02:00
Dla człowieka
-urzywa sie je jako przyprawy
-mają znaczenie ozdobne
-wytwarzają jadalne owoce
w przyrodzie
-jadalne owce
-roznoszą zwierzęta
-owoce niektórych roślin są przenoszone porzez wodę