Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T08:59:36+01:00
A) organizmy odzywiajac sie dostarczaja organizmowi skladnikow pokarmowych.
b)oddychajac dostarczaja energii potrzebnej organizmowi do zycia
c)rozmnazajac sie zwiekszaja liczbe organizmow tego samego gatunku
38 4 38
2009-11-01T09:00:11+01:00
Nie wiem czy o takie Ci chodziało:/:

a)odżywiają się po to żeby mogły wytworzyć pokarm dzięki któremu będą mogły żyć

b) żeby mogły przeżyć(bez oddychania by umarły)

c) aby nie wyginą gatunek
20 3 20
2009-11-01T09:01:12+01:00
Odrzywiają się po to żeby nie umrzeć
oddychają po to aby dostarczyć tlenu organizmowi
rozmnarzają sie po to aby nie wiginoł gatunek
19 2 19