Odpowiedzi

2010-03-29T20:03:39+02:00
Patrzyłam na ciebie Ty na mnie nie
Pisałam ci wiersze Ty do mnie nie
Wyznałam ci miłość Ty na to żartujesz
Miłość przeszła a Ty teraz żałujesz

Jeszcze długo będę odwracać
głowę Na dźwięk Twojego imienia.
Jeszcze długo wśród tłumu
Będę szukać Twojego cienia.

Bez ciebie jest tak pusto i
oczom i ustom, śmiech schował
się w kącie i śpi. Wieczory się
dużą, a ich jest tak dużo. Nikt
bliski nie puka do drzwi.
Bez ciebie jednego, tak wiele jest
złego.

Gdy siądziesz kiedyś o zmroku
Same popłyną Ci łzy. A w sercu
zadrży niepokój, Że już nie
wrócą te dni.

Na twarzy uśmiech, a w sercu
ból. To najtrudniejsza z
życiowych ról.

Jak trudno wśród błota znaleźć
bryłkę złota, tak trudno w
szarym tłumie znaleźć serce,
które cię rozumie.


ALE TO MIAŁY BYĆ WIERSZE CZYJEŚĆ CZY WYMYŚLEĆ> BO NA POCZĄTKU MYŚLAŁAM, ŻE CZYJEŚ I NIE WIEM W KOŃCU, NAPISZ JAK COŚ TO ZMIENIĘ ODPOWWIEDŹ I NAPISZĘ SWOJE...
Kto napisał ten wiersz ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:13:40+02:00
Miłość zawsze bywa
udana lub nieszczęśliwa
kochać , to już pół radości
być kochanym to dopełnienie całości

kiedyś zaznałam miłości
która miała smak gorzki
Nie dała mi żadnej radości
i odebrała ufność młodości
teraz uważam
miłością byle kogo nie obdarzam
miłości czuje coraz mniej
nigdy nie zapomnę tamtej


Miłością kogoś darzyć ,
to nic w porównaniu jak być nią obdarowywanym
Serce jak z kamienia
nagle czuje, bije mocniej , aż zacznie kochać
i przestać nie może,
to poprawia tylko jej trwałość
miłość nadzieja i radość
To w nas nigdy nie umiera
pochopnie decyzji nie podejmuj nigdy
ktoś cię zrani i stracisz ufność mój miły
kochać stracić i nie zapomnieć
to coś co boli najbardziej ..
Nigdy nie wierz w puste słowa
którymi cię obdarzał
Zawsze kłamał i i prawdą cię nie obdarzał

Jak by co to moje wiersze ;**

prosze o ocene i naj ;)
4 4 4
2010-03-29T20:14:27+02:00
Miłość?- Cóż to wogóle znaczy?
Czy ktos potrafi to wytłumaczyc.
Miłosc to ból i cierpienie,
dobre i złe wspomnienie.
kochałem ciebie lecz ty mnie zawiodłaś,
ufałem tobie , lecz ty mnie uwiodłas
porzuciłaś i zostawiłas....złamane serce

3 2 3