Uzupełnij tekst:
W dniu 1 września 1939r. Polska została zaatakowana przez Niemców którzy zajęli ............. część naszego państwa. 17 września 1939r. do agresji przeciwko Polsce przyłączył się ............ . Jego wojska zajęły ziemie Rzeczypospolitej.

2

Odpowiedzi

2010-03-29T20:04:52+02:00
...zajeli zachodnią część.
...Związek Radziecki...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:06:26+02:00
Pierwsze to będzie "północno-wschodnią"
A drugie to Rosja
Wszystko wiem z filmów dokumentalnych ^^.
1 3 1