Odpowiedzi

2009-11-01T09:39:14+01:00
Tu sa foty niektorych zadan bo wiecej zalacznikow nie dalo sie dodac..moze nie wyrazne ale robione w pospiechu ;p doczytasz sie ;d
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T09:48:31+01:00
Zadanie3 na stronie 20
dolnośląskie na kolor żółty
kujawsko - pomorskie na kolor zielony
lubelskie na kolor zielony
lubskie na kolor zielony
łódzkie na kolor żółty
małopolskie na kolor pomarańczowy
mazowieckie na kolor żółty
opolskie na kolor jasno zielony
podkarpackie na kolor jasno zielony
podlaskie na kolor zielony
pomorskie na kolor jasny zielony
śląskie na kolor pomarańczowy
świętokrzyskie na kolor jasny zielony
warmińsko - mazurskie na kolor zielony
wielkopolskie na kolor jasny zielony
zachodniopomorskie na kolor zielony
zadanie 4 na tronie 21
a) szczyt Czupel 882 m.n.p.m
b) 500 m.n.p.m
c) 882 - 500 = 380 m.n.p.m
zadanie 5 na stronie 21
1- wysokość
2 - skala
3 - ogólnogeograficzna
4 - sygnatura
5 -
6 - legenda
7 - generalizacja
8- siatka
9 -topograficzna
10 -hipsometryczna
11- plan
Hasło - Kartografia jest to nauka o sporządzaniu map
Pozdrawiam ;)