Wpłata to+
Wypłaty to-

data-1,05
+500stan konta wynosi 500
data7,05
-600 stan konta wynosi minus 100
data8,05
+200 stan konta oblicz

data-12,05
-350 stan konta oblicz

data-15,05
-100 stan konta oblicz
data-21,05
+250 stankonta oblicz

data31,05
+150 stan konta oblicz


proszę o pełne obliczenia a nie same wyniki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:07:52+02:00
Data-1,05
+500stan konta wynosi 500
data7,05
-600 stan konta wynosi minus 100 // 500-600=-100
data8,05
+200 stan konta oblicz//// -100 +200 =100

data-12,05
-350 stan konta oblicz ///100-350=-250

data-15,05
-100 stan konta oblicz//// -250-100=-350
data-21,05
+250 stankonta oblicz // -350+250=-100

data31,05
+150 stan konta oblicz/// -100+150=50
2010-03-29T20:11:03+02:00
500-600=-100zł
-100+200=100zł
100-350=-250zł
-250-100=-350zł
-350+250=-100zł
-100+150=250zł
2010-03-29T20:12:09+02:00

0+500=+500

500 - 600 = -100

-100+200= +100

+100 -350 = -250

-250+-100=-350

-350+250=-100

-100+150=+50