Ułóż po 2 zdania o podobnej tre4ści z użyciem różnego rodzaju orzeczeń

zazieleniło się - stało się zielone
był lekarzem zwierząt - leczył zwierzęta
są dobrymi uczniami - dobrze się uczą
stała się wesoła - poweselała

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T09:18:27+01:00
Podworko zazielenilo sie. Podworko stalo sie zielone
MOj tata byl lekarzem zwierzar Moj tata kiedys leczyl zwierzeta
Gosia i tomek sa dobrymi uczniami .Te rodzenstwo uczy sie dobrze
Zuzia po otzrymaniu lizka stala sie wesola. Gosia wdzac słodeigo pieska poweselała CHYBA
4 3 4
2009-11-01T10:15:22+01:00
Podworko zazielenilo sie. Podwórko stalo sie zielone.
Mój dziadek był lekarzem zwierząt. Mój dziadek kiedyś leczył zwierzęta
Jaś i Jola sa dobrymi uczniami .Te dzieci dobrze się uczą.
Ewelina gdy zobaczyla ciocię stala sie wesola. Marta widząc prezent pod choinką poweselała.
3 3 3