Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:10:42+02:00
A)1cm-5km
x cm-225km
(1cm*225km):5km=45cm
b)1cm-20km
x cm-225km
(1cm*225km): 20km=11,25cm

Licze na najlepsze:).
1 2 1
2010-03-29T20:12:52+02:00
225km = 22 500 000 cm

proporcja:
a) 1cm ---------- 500 000 cm
x cm --------- 22 500 000 cm
x = 22500000 / 500000 = 45 cm

b) 1cm ------------ 2 000 000 cm
x cm ----------- 22 500 000 cm
x= 22500000 / 2000000 = 11,25 cm
2010-03-29T20:16:25+02:00
A) 1cm : 500000 cm
1cm : 5000m
1cm : 5 km
225 / 5= 45- na mapie będzie to odległość 45 cm


b) 1cm : 2000000cm
1cm : 20000m
1cm : 20 km
225 / 20 = 11,25 - a mapie będzie to odległość 11,25

Proszę bardzo.