Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:13:00+02:00
121=11²
a=11


1/2a=r
r=5.5


P=πr²
P=π×5.5²
P=30.25π

Odp:Pole tego koła to 30.25 π.
4 5 4
2010-03-29T20:18:38+02:00
Pole kwadratu : a * a
czyli a: pierwiastek z 121
a=11cm

skoro jest wpisany to srednica jest równa a
a promień [r] = a/2

Pkoła = πr²
r = 11/2
r=5,5cm
Pk= π*5,5²
Pk = 30,25 cm²

Odp. Pole koła wpisanego w kwadrat wynosi 30,25cm²
4 5 4