Odpowiedzi

2010-03-29T20:29:18+02:00
Trzecia zasada dynamiki Newtona ;) Każda akcja niesie za sobą reakcje.
Pierwsze skojarzenie ^^"
2010-03-29T20:30:29+02:00
np:ja się wkurzę to pierwszym odruch jet np : "uderzę w stół"
"a nożyce się odezwą " - jakaś inna osoba chce nas przywołać do porządku .
Ja myślę ,że powinnaś coś dodać swojego trochę pozmieniać i zrobisz to zadania .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:41:44+02:00
Tak tu mogą być dwie odpowiedzi:
pierwsza jak ktoś już powiedział (na 60% będzie to to) akcja - reakcja (III zasada dynamiki Newtona)
druga to przemiany energii:
kinetyczna twojej pięści w wewnętrzną stoły (, a ta w energie wewnętrzną nożyc)
energia wewnętrza objawia się przez dźwięk nożyc.