Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T20:16:26+02:00
1. Sao Paulo.
2. Rio de Janeiro.
3. Salvador.
4. Fortaleza.
5. Belo Horizonte.
6. Brasília.
7. Kurytyba.
8. Manaus.
9. Recife.
10. Belem.
11. Porto Alegre.
12. Goiania.
1 5 1
2010-03-29T20:18:52+02:00
Brasilia
Rio De Janerio
San Paulo
Santos
Port Alegre
Kurytyba
Goiania
Belo-Horizonte
Campo Grande
Salvador
Campinas
Sao Luis

Pozdro ;-)))) To chyba wiekszośc miast przemysłowych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:45:28+02:00
1.Sao Paulo.
2.Brasília.
3.Porto Alegre.
4.Rio de Janeiro.
5.Salvador.
6.Manaus.
7.Fortaleza.
8.Belo Horizonte.
9.Campinas
10.Kurytyba.
11.Recife.
12.Manaus.

1 5 1