Odpowiedzi

2010-03-29T20:17:31+02:00
1. Mówić wierszem - mówić ładnym językiem . Liryką.
2. Bądź tu mądry i pisz wiersze - Jak czegoś nie rozumiemy to tak się mówi. Też może oznaczać że nie możemy jednej rzeczy na dwa sposoby rozumieć. Człowiek rozumny np. matematyk zrozumie coś inaczej niż poeta.
3.Czytać między wierszami- Odnajdywać drugie dno, drugi sens.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:18:32+02:00
Mówić wierszem - nie dla każdego może być zrozumiałe co mówisz, możesz mówić w języku "wyższym"
Bądź tu mądry i pisz wiersze - każdy jest mądry na swój sposób, lecz nie każdy potrafi robić to co inni potrafią.. Np. Ty potrafisz grać w piłkę a tamten potrafi pisać wiersze, kazdy wymaga od Ciebie za duzo.
Czytać między wierszami - czytasz to co chcesz czytać.. omijasz najważniejsze rzeczy..
3 2 3
2010-03-29T20:18:48+02:00
MÓWIĆ WIERSZEM - MÓWIĆ DELIKATNIE Z RYMEM
BĄDŹ TU MĄDRY I PISZ WIERSZE - BĄDŹ TU MĄDRY I COŚ ZRÓB
CZYTAĆ MIĘDZY WIERSZAMI - CZYTAĆ WYRYWKOWO
3 2 3