Odpowiedzi

2010-03-29T20:17:42+02:00
PRZYKŁAD: 1) Ziemia przyciąga człowieka tak samo mocno, jak człowiek Ziemię. Jednak olbrzymia dysproporcja mas sprawia, że siła ta przyspiesza człowieka, podczas gdy na Ziemi nie robi wrażenia.
2) Podczas zderzenia pociagu z samochodem ten drugi doznaje większych "obrażeń" mimo, że siły działające na oba pojazdy są jednakowe.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:26:14+02:00
Moze byc tez taki przyklad.

Masz 2 takie same samochody np.Corolla , masa jest taka sama , wiec sa " podobne " tak jak juz wczesniej napisalem.


Jeden z samochow podnosisz na wysokosc np. 30m i puszczasz.
Oba samochody bede mialy takie same zniszczenia gdyz dzialaja na siebie taka sama sila.