Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:16:24+02:00
W Sejmie obecnie pracują komisje: wyjaśniająca aferę hazardową, tropiąca rzekome naciski na służby i prokuraturę za rządów PiS, badająca sprawę zabójstwa Krzysztofa Olewnika oraz wyjaśniająca okoliczności śmierci Barbary Blidy.
1 1 1
2010-03-29T20:16:49+02:00
W Sejmie obecnie pracują cztery taki komisje: wyjaśniająca aferę hazardową, tropiąca rzekome naciski na służby i prokuraturę za rządów PiS, badająca sprawę zabójstwa Krzysztofa Olewnika oraz wyjaśniająca okoliczności śmierci Barbary Blidy.

Od początku 2009 roku na same ekspertyzy i zewnętrze konsultacje komisje wydały ponad 300 tys. zł. Najwięcej, bo prawie połowę tej kwoty, wydała komisja ds. śmierci Blidy, a 110 tys. zł – komisja naciskowa.
1 1 1
2010-03-29T20:22:27+02:00
Komisja hazardowa, komisja administracji i spraw wewnętrznych (ASW),komisja do spraw Kontroli państwowej (KOP),komisja do Spraw Służb Specjalnych (KSS),komisja do spraw Unii Europejskiej (SUE), komisja edukacji, nauki i młodzieży (ENM), komisja Etyki Poselskiej (EPS), komisja infrastruktury (INF), komisja kultury Fizycznej i Sportu (KFS) ,komisja Kultury i Środków Przekazu (KSP), komisja Łączności z Polakami za Granicą (LPG), Mniejszości Narodowych i etnicznych (MNE), obrony narodowej (OBN),ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa (OSZ),Polityki Społecznej i Rodziny (PSR), Regulaminowa i Spraw Poselskich (RSP),Samorządu Terytorialnego i Polityki Regionalnej Komisja Skarbu państwa (SUP),Spraw zagranicznych (SZA), sprawiedliwości i Praw Człowieka (SPC),sstawodawcza (UST), zdrowia (ZDR)


nie wiem czy wszystkie....
1 5 1