Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:16:29+02:00
T=20 s
s=300 m
v=?

300:20 m/s
15m/s= 15*0,001*3600 km/h=54km/h
Odp.:Jago średnia prędkość to 54km/h.
1 1 1
2010-03-29T20:17:57+02:00
Jeleń przebiegł w 20 sekund 300 metrów. Oblicz jego średnią prędkość w km/h.

300/20 m/s= 15m/s= 15*0,001*3600 km/h=54km/h
2010-03-29T20:18:04+02:00
20s - 300m
20*3=1min 300*3=900m

1 min - 900 m

1*60=1h 900*60=54000m=54km

54 km/h

Odp.: Jeleń biegł z prędkością 54 km/h.
1 5 1