Odpowiedzi

2009-11-01T09:41:22+01:00
Barwa dla biologa jest to nauka badająca wywołanie teorii kolorów
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T09:42:33+01:00
Barwa dla biologa jest to nauka badająca wywołanie wrażeń barwnych oraz sposób ich odbioru i jest to teoria koloru.
1 1 1
2009-11-01T12:36:31+01:00
Barwąw teorii biologa jest nauka badająca wywołanie wrażeń barwnych oraz sposób ich odbioru i jest to teoria koloru.