Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:22:51+02:00
Sniadanie
1 płatki z mlekiem
2 . kanapki z serem
3 jaja sadzone
4 . omlet
5. jajecznica
6. parówki
7. tosty

2 sniadanie
1. owoc
2. ciastko
3. serek
4. jogurt
5. słodka bułka
6. zupa owocowa
7.kanapki

obiad
1. kurczak z marchewką
2. zupa jarzynowa z bitkami
3. kotlety z warzywami
4. sznycle
5. pulpety w sosie z ryżem
6. spagetti
7. naleśniki w śmietanie

podwieczorek
1. kanapki
2. budyn
3. zupka hinska
4. zupa mleczna
5. gofry
6. kompot ze slodka bułką
7. babeczki

kolacja
1. parówki
2. kanapki
3. frytki
4. placki
5. pizza
6. omlet
7. jajecznica z pieczarkami i serem żółtym
1 1 1
2010-03-29T20:36:57+02:00
Śniadanie
-płatki z mlekiem
-jaja sadzone
- omlet
-parówka
- tosty
-kanapka z wędliną

2 Sniadanie
-owoce
-ciastko
-jogurt
-bulka
-słodka bułka
-kanapka

Obiad
-kurczak
-kurczak z ziemniakami i surówką
-pizza
-spaghetti
-naleśniki
-schabowy
-zupa pomidorowa

Podwieczorek
-parówka
-kanapka
-frytki
-pizza
-jajecznica
-bułka
-kanapka z serem

Kolacja
-parówka
-kanapka z szynką
-platki z mlekiem
-jajecznica
-kakao + bułka
-twaróg
-omlet
1 5 1