Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:26:19+02:00
Zaproszenie!
serdecznie zapraszam (kogo?) na spotkanie z autorem książki pt. ,, Kamizelka",
które odbędzie sie dnia 22 marca o godzinie 12.00 w sali kongresowej w pałacu kultury i nauki w Warszawie.
Spotkanie odbędzie sie w ramach zlotu miłośników staroci.


z poważaniem
organizator
27 2 27
2010-03-29T20:28:05+02:00
ZAPROSZENIE

Serdecznie zapraszam na zlot miłośników staroci , który odbędzie się na placu przed ratuszem w Słupsku. Będzie to miało miejsce dnia 30 marca 2010 roku . Początek zabawy zaczyna się o godzinie 13:00. Swoją obecnością zaszczyci nas autor książki pt. "Kamizelka" ! Nie może was tam zabraknąć !
Organizatorzy :)
23 3 23