Odpowiedzi

  • Town
  • Początkujący
2010-03-29T20:26:19+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:27:29+02:00
A) 6²+8²=10²
36+64=100
100=100
ODP.: Ten trójkąt jest prostokątny.
b)3,5²+12²=12,5²
12,25+144=156,25
156,25=156,25
ODP.:Ten trójkąt jest prostokątny.
2 3 2
2010-03-29T20:28:05+02:00
A) 6cm, 8cm, 10cm
a2+b2=c2(do kwadratu)
6 do kwadratu+8 do kwadratu= 10 do kwadratu
36cm+64=100
100=100
trójkąt jest prostokątny
b) 3,5dm, 12dm, 12,5dm
(3,5)2+12do kwadratu=(12,5)
2,25+144=156,25
156,25=156,25
trójkąt jest prostokątny
1 5 1