Odpowiedzi

2009-11-01T10:43:22+01:00
1. Polska znajduje sie w trasie tranzytu w kierunku z zachodu Europy w kierunku Azji.
2. Rolnictwo jest bardzo rozwiniete, a dzieki szeroko rozwinietemu transportowi mozna przewozic zboza, zwierzeta itp. w rozne czesci swiata.
3.Najwiekszy przemysl odnotowny jest w województwie slaskim, mazowieckim i wielkopolskim.
4. Przez nasz kraj przechodzi linia przesylu gazu z Rosja do Europy zachodniuej.
5. W Polsce sa mniejszosci etniczne sa w nich kultywowane stare obyczaje rozne obrzedy swiateczne. Jest wiele festiwali kultury ludowej.
Nauka-w Polsce jest duzo osrodkow akademickich do ktorych przyjezdzaja studiowac obcokrajowcy. Wspólpraca narodowa - Polska dziala w NATO, ONZ i UE. Przez dzialania w tych organizacjach staja sie lacznikiem miedzy Europa zachodnia, a bylymi krajami dawnego bloku socjalistycznego.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T14:58:51+01:00
1.na trasie w kierunku z zachodu Europy w kierunku Azji. CZyli przechodzą przez nas główne szklaki tranzytu

2. Rolnictwo jest bardzo rozwiniete, a dzieki szeroko rozwinietemu transportowi.

3.Najwiekszy przemysl odnotowny jest w województwie slaskim i mazowieckim

4. Przez nasz kraj przechodzi linia przesylu gazu z Rosja do Europy zachodniuej( dopóki nie zbudują innej)

5. W Polsce sa mniejszosci etniczne sa w nich kultywowane stare obyczaje . Jest wiele festiwali kultury ludowej.

Nauka-w Polsce jest nie zbyt jeszcze rozwinięta wciąż brakuje iniwesytetów ale pomino tego studia nie sa jeszcze tak drogie jak za granicą.

Wspólpraca narodowa - Polska dziala w NATO, ONZ i UE.
1 5 1