Odpowiedzi

2010-03-29T20:30:05+02:00
-Pomysl sobie z czym masz najwieksza trudnosc,a potem zapytaj nauczycielki czy rodzicow aby ci to wytlumaczyli.
-Rób sprawdzany z innych lat .
Powtorz sobie ortografie
interpunkcje
Rob rozne zadania matematyczne
2 4 2
2010-03-29T20:30:35+02:00
Wiesz co , ja nie chce się chwalić , ale napisałam najlepiej w klasie na 38 pkt. , a tak naprawdę kompletnie nie wiedziałam czego mam się uczyć i się nie uczyłam... uważam , że na takim sprawdzianie może znaleźć się dosłownie wszystko. Radze Ci powtórzyć sobie tylko to co mniej rozumiałaś na lekcji ;) życzę szczęścia
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:37:43+02:00
8 kwietnia też piszę ten test więc rozumiem Twój ból i postaram się pomóc. :)

więc tak:
*dzień przed sprawdzianem nie ucz się. wiem, że to dziwnie brzmi, ale to prawda.
*przed sprawdzianem rozwiązuj testy i rób różne ćwiczenia na koncentrację [książki z takimi zadaniami możesz znaleźć w kiosku, sklepie itp...]
*przebywaj na świeżym powietrzu.
*staraj się nie stresować. :)

a teraz nauka...
powtórz [z matmy] pola na powierzchnię figur płaskich [są na prawie wszystkich sprawdzianach!], a także bryły przestrzenne. jeśli masz jakieś trudności z ułamkami też je powtórz. obliczenia czasowe i jednostki długości. ;]
z polskiego: poprzeglądaj notatki z lekcji. powtórz środki literackie [przenośnia, epitety itd]. no i gdy będziesz już pisać otwarte zadanie z polskiego w brudnopisie mozesz zrobić mały "plan", który pomoże Ci ustalić jaka będzie dokładnie treść.
z przyrody: kierunki świata oczywiście. :) i z przyrody chyba nic więcej. :P
historia: te, nie wiem jak to się nazywa... te różne, np. prehistoria, starożytność itd od kiedy do kiedy trwają. to też często jest.

no i chyba tyle. pozostaje mi tylko życzyć Ci powodzenia. :) i przed testem jedz banyny- wspomagają myślenie. serio. :D :D
2 5 2