Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:30:16+02:00
2010-03-29T20:31:41+02:00
Masz wszystkich z mario ale nim jest (donkey kong)
* 1 Mario
* 2 Bowser
* 3 Księżniczka Peach
* 4 Luigi
* 5 Yoshi
* 6 Wario
* 7 Donkey Kong
* 8 Baby Luigi
* 9 Baby Mario
* 10 Birdo
* 11 Bob-Omb
* 12 Boo
* 13 Bowser Jr.
* 14 Cackletta
* 15 Chain Chomp
* 16 Cheep-Cheep
* 17 Donkey Kong Jr.
* 18 Dry Bones
* 19 Dry Bowser
* 20 Fawful
* 21 Geno
* 22 Goomba
* 23 Hammer Bros.
* 24 Kamek
* 25 Koopa Paratroopa
* 26 Koopa Troopa
* 27 Koopalings
* 28 Księżniczka Daisy
* 29 Lakitu
* 30 Ludwig von Koopa
* 31 Mallow
* 32 Pokey
* 33 Petey Piranha
* 34 Profesor Elvin Gadd
* 35 Shyster
* 36 Smithy
* 37 Star Spirits
* 38 Toad
* 39 Toadsworth
* 40 Waluigi