Odpowiedzi

2010-03-29T20:31:21+02:00
Czas gry wynosi 4 x 10 min

iłka może być podawana, rzucana lub kozłowana rękami.

Uderzenie piłki pięścią lub nogą jest przekroczeniem przepisów.

Poruszanie się z piłką jest możliwe tylko wówczas, gdy zawodnik odbija ją o podłogę (kozłuje), co dwa krok

ozłować wolno tylko jedną ręką. Po schwytaniu piłki nie można ponownie kozłować.
1 5 1
2010-03-29T20:32:14+02:00
Można kozłować piłkę tylko jedną ręką. :)
Nie możemy podawać piłki z jednej połowy boiska na drugą.
Nie możemy fałlowac każdego zawodnika.
Do kosza najczęściej rzucaj jedną reką a nie oburącz.
Kryć przeciwnika, którego żadna inna osoba nie kryje.
Przed rzutem do kosza zrobić dwutakt.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:34:20+02:00
1)w koszykówce odbija sie piłkę palcami
2)nie wolno piłki nosić ponieważ jest to bład
3)istnieja rzuty za 1 2 i 3 punkty za jeden rzuca sie z wolnych gdy jest sie faulowanym za 2 z każdego miejsca przed linia rzutów za 3 którajest oddalona od kosza o 6 m i 25 cm
4)po 5 faulach zchodzi sie z boiska
5) jest też faul niesportowy i techniczny
6) błędy to niesiona,kroki, podwójna