Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T20:38:20+02:00
Moją ulubioną aktorką jest Gabriela Kownacka. Urodziła się 25 maja 1952r. we Wrocławiu. Jej pierwszą rolą była rola Zośki w "Weselu" Andrzeja Wajdy. Sławę jej przyniosła rola Ani Kwiatkowskiej w serialach "Rodzina zastępcza" i "Rodzina zastępcza plus". Jest również obecna w polskim dubbingu. Dubbingowała głos babci Artura w filmie "Artur i Miminki". Od kilku lat aktorka zmaga się z ciężką chorobą.
2 3 2
2010-03-29T20:45:14+02:00
Moją ulubioną aktorką jest Katarzyna Cichopek. Gra ona w serialu M-jak-miłość, jest też prowadzącą w programie Tylko nas dwoje, tańczyła m.in w "Tańcu z gwiazdami". Jest ona popularna i sympatyczna. Prowadzi swoje prywatne życie, ma męża i dziecko. Dużo o niej słychać w mediach. Lubię ją bo jest inna od innych. Jest inna bo nie każdy potrafi wczuć się w rolę tak jak ona. Odgrywa swoje role z łatwością i widać że lubi to co robi.
1 5 1