Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:38:00+02:00
W Wielkanoc zawsze lubię jeść mazurki.Moim Wielkanocnym zwyczajem jest malowanie jajek.Co roku robię piękną palemkę i idę do kościoła na święcenie palm.W niedzielę palmową razem z całą rodziną poszliśmy na spacer.Święcenie jajek to jedna z moich ulubionych tradycji.W Śmigus-Dyngus mój brat leje mnie wodą.
18 3 18
2010-03-29T20:38:29+02:00
Wielkanoc to (Pascha, Niedziela Wielkanocna) dzień w , którym zmartwychwstał Jezus.
Na pamiątkę wjazdu Jezusa do Jerozolimy w Kościele obchodzona jest Niedziela Palmowa, z którą wiąże się zwyczaj święcenia palm, znany w Polsce od średniowiecza.
Śmigus- Dyngus jest obyczajem staro słowiańskim mający na celu oczyszczanie z brudu i grzechu minionej zimy.
14 3 14