Odpowiedzi

2010-03-29T20:34:42+02:00
2,5:5=0,5 - jeden uczeń
0,5 x3 = 1,5 - trzy
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:35:21+02:00
2,5 l :5 = 0,5
0,5 * 3= 1,5 l
Na 3 uczniów przypada 1,5 l kompotu :)
3 3 3
2010-03-29T20:38:06+02:00
Pięcioro uczniów- 2.5 litra kompotu
troje uczniów - x

a więc:

5 --------- 2,5l
3 --------- x

5x = 3 * 2,5
5x = 7,5 / : 5
x = 1,5

O.Na troje uczniów przypada 1,5l kompotu. ;))
3 3 3