Zad.1
TUŻ za pokojem karoliny znajduje się sypialnia jej rodziców.Ma ona kształt prostokąta o wymiarach 4,5mx3m.Jakie wymiary będzie ona miała na planie.
zad.2
Kuchnia znajduje się naprzeciwko pokoju karoliny.Na planie ma ona wymiary 0,03mx0,4dm.Jaką powierzchnię zajmuje kuchnia w mieszkaniu karoliny? bardzo pilnne

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:39:21+02:00
A jaka jest skala? Miałam takie same zd ale nie pmiętam skali...
2 1 2
2010-03-29T20:43:57+02:00
Znalazlem na necie te zadanie 1:100 skala

4,5m = 450 cm
3m = 300 cm
na planie 4,5cm x 3 cm

0,03m = 3cm
0,4dm = 4cm

w rzeczywistosci 3m x 4m
pole prostokąta P=a*b
P= 12 metrów kwartatowych
3 3 3