Odpowiedzi

2010-03-29T20:43:04+02:00
A) 1/3x=3
x=9

b) -1/3x=-5
x=15

c)3/4x=-4/9
x=-16/27

d) 0,1x=-7
x=-70
2010-03-29T20:44:39+02:00
A)1/3x=3 I*3
x=9
b)-1/3x=-5 I*(-3)
x=15
c) 3/4x=4/9 skracasz na krzyż
x=3
d)0,1x=-7 I*10
x=-70
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:45:31+02:00
A ) 1/3 x = 3 /*3
x=9

b ) -1/3 x = - 5 /*3
-x=-15 /*(-1)
x=15

c ) 3/4x = -3/9 /*36
27x= -12 /:27
x= 0,45 ok.

d ) 0,1 x = -7 /10
x=-70

Mam nadzieje, że pomogłam
Pozdrawiam:-)!!!