Napisz wiersz o prawdzie na podstawie poniższego wzoru:
(Rzeczownik)
( Przymiotnik ) ( Przymiotnik )
( Nazwa czynności ) ( Nazwa czynności ) ( Nazwa czynności )
( Rzeczownik ) ( Rzeczownik ) ( Rzeczownik ) ( Rzeczownik )
( Nazwa czynności ) ( Nazwa czynności ) ( Nazwa czynności )
( Przymiotnik ) ( Przymiotnik)
( Rzeczownik )

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T11:27:53+01:00
Prawda
dobra, szczera
Nigdy nie namawia do złego , pragnie dobra i chcę nawracać.
Miłość , wiara , prawda, nawrócenie
te cztery słowa mogą znaczyć tak wiele , przebaczajmy i mówmy tylko prawdę.
Czystą i piękną
Niczym kwiaty na łące ...


Mam nadzieję że pomogłam ;)
2009-11-01T14:11:35+01:00
Miejsce,
piękne i ciche,
chodzisz,słuchasz i patrzysz na
ziemie,miasta i lasy
z góry,z drzewa i z pewnego miejsca
zasłużonego dobrym i niegrzeszącym,
to niebo.
2009-11-01T15:08:00+01:00
Miejsce,
piękne i ciche,
chodzisz,słuchasz i patrzysz na
ziemie,miasta i lasy
z góry
,z drzewa i z pewnego miejsca
zasłużonego dobrym i niegrzeszącym,
to niebo.