Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T11:00:05+01:00
9×10⁶ha=9000000ha <-powierzchnia lasów w Polsce
2×10⁻³=0,002 <-odsetek, jaki zajmują topole
9000000×0,002=18000ha=1800000a=1,8×10⁶a

Odp. Topole zajmują w Polsce 1,8×10⁶ arów powierzchni
7 4 7
2009-11-01T11:09:29+01:00
9*10⁶ ha powierzchnia lasów
2x*10⁻³ ha - powierzchnia topoli
9*2*10⁶*10⁻³=18*10³=1,8*10⁴ha
1ha=100a=1*10²a
1,8*10⁴ha=1,8*10⁶a
5 3 5