Odpowiedzi

2010-03-29T20:43:34+02:00
Epika- utwór pisany prozą , narrator , bohaterowie, fabuła, znany czas i miejsce akcji
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:45:33+02:00
Według mnie epika to po prostu świat realny, ale postaram się podać kilka cech jakie ją charakteryzują.

Cechy Epiki:

-świat realny i przedstawiony(chociaż nie zawsze)

-występuje narrator

-narrator nie jest stronniczy i zachowuje obiektywizm

To są najważniejsze cechy.

Mam nadzieję, że pomogłem.
Pozdrawiam i liczę na najlepszą ;)