Na dzisiaj:

1.Pole jakiej figury mozna obliczyc wzorem: P= d1 d2 ?
2. Oblicz pole kwadratu o przekątnej 6cm
3. Oblicz Pc i V prostopadłościanu o krawędziach 6m,9m i 12m
4. Oblicz Pc, V i długośc wszystkich krawędzi sześcianu o boku 8m


prosze podac równiez obliczenia ;)
z góry dzięki!

3

Odpowiedzi

2010-03-29T20:49:16+02:00
1 rombu i deltoidu
2 a√2=6 \÷√2
a=6√2\2
a=3√2 sory ale reszte niewiem
2 3 2
2010-03-29T20:52:00+02:00
1.Pole jakiej figury mozna obliczyc wzorem: P= d1 d2 ? Deltoid
2. Oblicz pole kwadratu o przekątnej 6cm P= 6*6:2 = 36:2 = 18 cm ( nie zapomnij kwadratowych ! )

reszte nie umiem xD

3. Oblicz Pc i V prostopadłościanu o krawędziach 6m,9m i 12m
4. Oblicz Pc, V i długośc wszystkich krawędzi sześcianu o boku 8m
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:08:32+02:00
4)
Pc = 6a²
Pc = 6×8²
Pc = 6×64
Pc = 384 m²

V=a³
V=8³
V=512 m³
3)
Pc = 2ab+ 2ac + 2bd
Pc = 2×6×9+2×6×12+2×9×12
Pc = 108+144+216
Pc = 468 m²

V= abc
V= 6×9×12
V= 648 m³
2)
P= 6×6÷2
P= 18÷2
P= 9 cm²
1)
Pole deltoidu można obliczyć za pomocą tego wzoru.


1 5 1