Odpowiedzi

2009-11-01T10:44:31+01:00
Każdy człowiek jest świadkiem Chrystusa .Codziennie na całym świecie zdarzają sie cuda chrystus jest obecny wszędzie i o każdej porze.Jesteśmy świadkami chrystusa świadczą o tym nie lada dowody w piśmie świętym czytamy o tym co robił .
2009-11-01T11:19:58+01:00
Jestem świadkiem Chrystusa, gdyż moi rodzice mnie ochrzcili, przyjęłam komunię, przygotowuję się do bierzmowania. Uczęszczam do kościoła w niedzielę i święta. Wierzę w to co się dzieje podczas mszy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T13:37:03+01:00
Moim sposobem na okazywanie tego, że jestem świadkiem Chrystusa jest np . modlitwa poranna i wieczorna, chodzenie do kościoła w każdą niedzielę i święta, czytanie pisma świętego, głoszenie jego słowa pomiędzy rówieśnikami i pomoc innym .