Odpowiedzi

2009-11-01T10:48:54+01:00
A) 35/36
b) 3/5
c) 1/20
d) 2 i 7/12
e) 1/2
f) 1/8
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T10:50:00+01:00
A) 35/7*6 == (skracamy 35 z 7)=5/6
b) 5*3 / 25 = (skracamy 5 z 25)=3/5
c) 8*5*2 / 25 * 64 = (skracamy 5 z 25 i 8 z 64
oraz powstałe ze skrócenia 8 z 2)=1/20
d) 32* 36 / 16*24 = (skracamy 32 z 16 i 24 z 36 oraz powstałe ze skrócenia 2 z 4)=6/2=3
e) 9-3 / 9+3= 6/12=1/2
2009-11-01T10:55:07+01:00
A) 1,66666666... lub1,(6)
b)0,6
c)204,8
d)1728
e)0,5
f)0
pozdrawiam;)
chyba tak ale nie pamiętam
:(
jeszcze takie coś było ale nie jestem pewna czy o to:
a)5/6
b)3/5
c)1/20
d)6/2
e)1/2
f)1/8