Odpowiedzi

2010-03-29T20:53:49+02:00
Dj Matys, Dj Kc, Angelo Mike, East Clubbers, Sound Players, C-Bool, Levy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:55:14+02:00
Polskimi oficjalnie działającymi winylowymi wytwórniami o profilu muzyki techno są Recognition Records, Neuroshocked Recordings, Currently Processing, Scythe Squadron. Istnieje również szereg digital labeli oraz netlabeli




Dj Kc
dj mango - eurodancer
DJ CARGO-jump to the bass
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T21:27:05+02:00
Kalwi&Remi-Explosion
Kalwi&Remi-Imagination
Dj Remo- You can Dance
Dj Remo-Taste me All Day
1 1 1