Co roku na polach Grunwaldu w rocznicę bitwy , odbywa się wielka inscenizacja tego historycznego wydarzenia. Inscenizacja walk polsko-krzyżackich przyglądają się też tysiące turystów i miłośników rycerstwa. Napisz zawiadomienie o tej corocznej imprezie, obejrzenia swoich szkolnych kolegów.
potrzebuję na dziś.
dam naj!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:59:58+02:00
Zawiadomienie

Informujemy, że jak co roku odbywa się inscenizacja walk polsko-krzyżackich na polach Grunwaldzkich. Walka trwa od godz. 10.00 do 15.00. dn.10.07.2010r. Zapraszamy wszystkich chętnych na coroczną zabawę.

organizatorzy walki
13 3 13
2010-03-29T21:00:37+02:00
ZAWIADOMIENIE
Zawiadamiamy iz, jak co roku odbywa sie uroczystosc rocznicy BItwy pod Grundwaldem. Inscenizacja walk polsko-krzyzackich odbędzie sie na polu bitwy 12.05.2010r. o godzinie 15:00
To wydarzenie miało wielki wpływ i zapraszamy na obejrzenie pokazu.
Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy





5 2 5