Przetłumacz na język niemiecki:
1.Moja spódnica jest żółta.
2.Twoje jeansy są czarne.
3.Ja mam urodziny w listopadzie.
4.Sądzę że język angielski jest super.
5.Uczymy się gramatyki i czytamy.

Nie ja wymylałam zdania ale trudno takie zadanie domowe.!
Proszę o szybkie Odp.!
Z góry Thx.!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-29T20:57:46+02:00
1. Meine Rock ist gelb
2. DEINE sind schwarze Jeans
3. Ja meinem Geburtstag im November
4. Ich dass Englisch groß ist
5. Wir lernen Grammatik und Lesen




dasz najj pliss
1 5 1
2010-03-29T20:59:33+02:00
1) Mein Rock ist gelb.
2) Ihre Hosen sind schwarz. (zmieniłam na Twoje spodnie są czarne) :P
3) Ich habe ein Geburtstag im November.
4) Ich denke, dass Englisch ist cool.
5) Wir lernen, Grammatik und Lesen.

Zdaje mi się że jest dobrze ale nie dam sobie ręki uciąć. ;)
1 5 1