PILNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zad 1
Oblicz długość krawędzi sześcianu o polu powierzchni 54 cm².

zad 2
Na wykonanie ścian sześciennego pudełka bez pokrywki zużyto 405cm² tektury.
Jaką długość ma krawędź pudełka.?

zad 3
Oblicz ile centymetrów kwadratowych szkła potrzeba do zbudowania prostopadłościennego akwarium.
wymiary: 50cm x 30cm x 35 cm

zad 4
Podłoga w kuchni ma wymiary 5m i 4m. Wysokość tego pomieszczenia wynosi 3m. Pomalowanie 1m² powierzchni kosztuje 6zł. Jaki jest koszt pomalowania ścian oraz sufitu w tej kuchni jeśli łączna powierzchnia okien i drzwi wynosi 6m²?

zad 5
Złożone leżaki schowano w płóciennym sześciennym namiocie, na którego szkielet zużyto 24m metalowego pręta. Ile metrów kwadratowych płótna wykorzystano na wykonanie tego namiotu.? Dolicz 1m² na szwy i zakładki.

zad 6
Pole powierzchni prostopadłościanu o wymiarach 6cm, 4cm, 3cm jest o 12cm² większe od pola pewnego sześcianu. Oblicz długość krawędzi tego sześcianu.

zad 7
Sala lekcyjna ma długość 7m, szerokość 6m i wysokość 3m. Litr farby wystarcza na pomalowanie 6m² powierzchni. Ile dziesięciolitrowych pojemników farby musimy zakupić, aby pomalować salę lekcyjną.? ściany i sufit malujemy jednokrotnie.

zad 8
Pan Arnold wykłada kafelkami w łazience ściany do wysokości jednego metra. Podłoga łazienki ma wymiary 2m i 3 m. Ile sztuk kafelków powinien zakupić pan Arnold, jeśli dwudziestoma kafelkami wyłożył 1m² powierzchni.? Szerokość drzwi wynosi 1m.

zad 9
Pan Kazimierz tapetuje ściany pokoju, w którym podłoga ma wymiary 6m i 5m, a wysokość wynosi 3m. Jedna rolka tapety pokrywa 6m² powierzchni. Ile rolek tapety powinien kupić pan Kazimierz, aby wykonać pracę.? Łączna powierzchnia okien i drzwi wynosi 6m².

zad 10
Marek okleja kolorową folią dwie jednakowe szafki łazienkowe.Ile centymetrów kwadratowych folii potrzebuje Marek , jeśli nie będzie oklejał górnych i tylnych ścianek szafek.?30cm x 20cm x 40cm.

BARDZO PROSZEE O POMOCCCCCCCCCC!!!!!!!!!!!!

NA JUTRO MAM TO ZROBIC A NIE WIEM JAK...!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:10:29+02:00
Zad 1
54:6=9
√9=3
odp.Krawędź wynosi 3cm
zad 2
405÷5=81
√81=9
odp.Krawędź wynosi 9cm
zad 3
50×30×2+50×35×2+30×35×2=8 600cm²
odp potrzeba 8 600cm² szkła.
zad 4
Nie rozumiem. Albo masz za mało danych
zad 5
Trzecie jest chyba źle.
Dobrze jest 3 zad :)
2010-03-29T21:11:33+02:00
Zad.1
krawędź ma 3 cm.

zad.2
obwód krawędzi wynosi 9 cm.



2 1 2