Wieczorem janek z tatą dotarli do pensjonatu "zacisze".Tata zaproponował, że następnego dnia wybierą się na wycieczkę po okolicy .Otworzyli mapę wykonaną w skali 1:250 000 i wyznaczyli trasę,która na mapie wynosiła14,8 cm.ile kilometrów mają do przejechania? pilne

3

Odpowiedzi

2010-03-29T21:02:47+02:00
14,8*250000=3 700 000cm=7km
1 1 1
2010-03-29T21:03:05+02:00
14,8cm * 250000 = 3700000cm
3700000cm = 37000m
37000m = 37 km
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:04:39+02:00
1cmna mapie =250 000cm w rzeczywistości
1m na mapie=2500m w rzeczywistości
1km na mapie=2,5km w rzeczywistości


14,8*2,5=37km

OdpMają przejechać 37km