Odpowiedzi

2010-03-29T21:09:06+02:00
Kowalski
x
Kowalska
x+200

12x+12(x+200)=48 000
12x + 12x + 2400 = 48 000
24 x = 45 600
x = 1 900 -> kowalski
x + 200 -> 2 100 kowalska
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T21:11:48+02:00
X- zarobki p.Kowalskiego
x+200 - zarobki p.Kowalskiej

x*12+(x+200) *12=48 000
12x+12x+2400=48 000
12x + 12x= 48 000-2 400
24x=45 600 / :24
x= 1900


1900+200= 2100

2100- zarobki miesieczne p.Kowalskiej
1900- zarobki miesieczne p. Kowalskiego
2010-03-29T21:12:50+02:00
X = y + 200
12x + 12y = 48000/:12
x+y = 4000

2y + 200 = 4000
y = 1900
x = 2100